Chicago 2019 was
een geweldig avontuur!

Reisverslagen

Bekijk de foto's
van deze marathon!

Bekijk de foto's

Een fantastisch bedrag
opgehaald voor KiKa

Deelnemers

Sponsorwerven

Alle deelnemers van Run for KiKa Marathon Chicago 2019 halen minimaal €5.950 op voor KiKa. Dit is natuurlijk erg veel geld, maar het geld ophalen is makkelijker dan je misschien denkt!

77,8% van alle deelnemers van Run for KiKa Marathon vond het ophalen van het sponsorgeld achteraf meevallen en gemiddeld halen ze 900 euro meer op dan minimaal nodig!


Bovendien sta jij er niet alleen voor! Als je meedoet aan Run for KiKa Marathon staan wij voor je klaar om je te helpen:

Afbeelding van Run for KiKa Marathon ambassadeur.

Persoonlijke hulp van onze ambassadeurs

 Afbeelding van deelnemersbijeenkomst.

Deelnemersbijeenkomsten

Afbeelding van downloads.

Stappenplannen voor succesvolle sponsoracties

Afbeelding van downloads.

Tools & Downloads voor sponsoracties

Afbeelding van een webpagina

Eigen sponsorpagina om gemakkelijk en veilig sponsors te werven.

Afbeelding van Run for KiKa Marathon Community op Facebook

Toegang tot de Run for KiKa Marathon Facebook Community

Meer informatie over sponsorwerven? Volg een gratis webinar!

Ga de uitdaging
aan!

Schrijf je in voor 2020

Chicago Marathon


Zesentwintig KiKa-marathonlopers hebben met succes de Chicago Marathon gelopen. 42,195 kilometer door Chicago met als gezamenlijk doel: kinderkanker de wereld uit.


De Chicago Marathon was weer een groots spektakel. Dwars door de fantastische binnenstad tussen de uitbundige Amerikaanse supporters. De marathon in Chicago deed ook dit jaar zijn naam als een van de World Marathon Majors eer aan. Na New York is dit de grootste marathon in de Verenigde Staten: 45.000 deelnemers en honderdduizenden toeschouwers langs de kant!

Reisverslagen 2020

26

DEELNEMERS

€ 186.071,91

OPGEHAALD

Meer weten?

Vraag de gratis informatiebrochure van Run for KiKa Marathon Chicago aan!

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen